OK o sa incerc sa va arat cum sa faci o suprafata care oglindeste.O sa fie putin complicat ,dar foarte putin. Pentru acest tutorial o sa folosesc o harta creata de mine.Inainte sa trec la scriera lui am sa presupun ca aveti cunostintele de baza.
PASUL 1
Binenteles,sa aveti o harta.
PASUL 2
Selectati absolut tot in afara de podea.(e bine sa nhu selectati si mobilierul sau ce mai aveti voi pe harta,oricum imaginea spune mai multe)
PASUL 3
Apoi dati paste undeva dedesubtul hartii.Aveti grija sa fie selectat la ce ati dat paste,si apoi apasati CTRL+M unde apasati pe "Rotate" si scrieti la "Y" 180.
Acum o sa aveti ceva de genu:
PASUL 4
Acum aliniam ceea ce am intors cu susul in jos,la podea.
PASUL 5
Selectam podeaua si apasam "Tie to Entity" .
Selectam "func_wall" si apoi Urmatoarele optiuni.La "RENDER MODE" pune pe "TEXTURE"
La "FX Amount" scriem 180(aceasta valoare este cea mai potrivita,dupa mine)
PASUL 6
In cazul hartii mele, marginile podelei intalnesc "spatiul negru"(ala in care nu este nimic) si deoarece este o entitate, va cauza o scurgere(LEAK) si atunci nu vom mai putea pune lumini frumoase pe harta,va fi lumina peste tot.Asta nu este frumos si in plus afecteaza calitatea hartii.
Pentru a nu se intampla asa ceva, voi pune niste pereti.
PASu....am terminat!!!!!
Presupun ca vreti sa vedeti si un screenshot :
Sper sa fie de folos acest tutorial.Click pe imagini pentru a lea face mai mari. big hug